3. Jurnal din izolare


                 Azi e miercuri, 15 aprilie 2020. Suntem în Săptămâna mare a Paștelui, dar eu nu simt asta.
De aceea, parcă nu am chef de nimic specific Paștelui. De ce nu simt venirea Paștelui? Pentru că asta e o sărbătoare de familie, când toți ne strângeam acasă, la Galați, în jurul unei mese mari cu ouă vopsite, cu ciorbă de miel făcută de mama și, bineînțeles, nelipsita friptură la cuptor, cu drob, cozonac și pască.

                  Anul acesta nu poate fi la fel și nu îmi place deloc. Bucuria e mai mare când o împarți cu toți membrii familiei. Dorul deja e foarte mare, dar mă rog să trecem cu bine de această perioadă dură ca să ne putem revedea cât mai curând. Mă rog să aibă Dumnezeu grijă de ai mei părinți și de mamaia mea cea dragă. Sper să nu fie afectați de acest virus nedrept, creat din motive pur egoiste, pentru diminuarea populației în vârstă, pentru susținerea economiei financiare ale țărilor care nu au găsit soluții alternative. Singura parte pozitivă e că mai respiră și Universul liniștit căci nu mai e la fel de multă poluare, asta dacă nu se dă mână liberă la furat de copaci și la ars deșeuri noaptea. :(

                 Dar va fi un Paști frumos căci Ștefan trebuie să vadă și să se bucure de tradițiile pascale, în măsura în care le putem păstra în izolare. Vom vopsi ouă. Vom face toate felurile de mâncare specifice acestei sărbători. Promit să vă pun poze! :P

                Până atunci, mi-a venit cheful de citit cărți de metodică (nici mie nu îmi vine să cred :)), dar mai ales, orice carte mă aștepta prin bibliotecă. A...am făcut și o comandă online de niște cărți, așa ca să nu rămân fără stoc. :))

                O carte pe care am început-o de curând și pe care v-o recomand și vouă, am dat-o deja de citit și boboceilor de la clasă mea, a IX-a E (despre care vă voi povesti într-o altă postare căci sunt tare drăguți) e :
           
                       
                                                        Inocentii de Ioana Parvulescu


               Promit să revin curând cu alte postări despre săptămâna asta și despre activitățile pentru Paști din izolare!

               O zi superbă cu multe zâmbete și gânduri frumoase!
                 

Comentarii

  1. Eu cred ca suntem bine deocamdata, asa izolati cum suntem. Doamne fereste de mai rau! Trebuie sa fim prezenti in vietile noastre si sa fim multumiti cu ceea ce avem caci totul se poate schimba.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu