Inceputuri

                                                                      



        Inceputul este cel mai greu lucru cu putinta. Cu siguranta stiti toti asta, nu? 
      De ce e greu inceputul? Cu siguranta este din cauza faptului ca ceva nou ne scoate din zona noastra de confort. Alteori apare frica de esec sau faptul ca totul are consecinte si nu mereu unele benefice. 
      Simt nevoia unui nou inceput. 

       Aceasta postare tine loc de introducere, de scuze pentru stangacia mea in ale blogului.
      Inca ma gandesc la ce va folosi acest blog. Cu siguranta va fi o modalitate de evadare din cotidian, un fel de catharsis pentru mine, o modalitate de a-mi ajuta elevii, prietenii, de a pastra amintiri, ganduri, idei. 
    Nu sunt obisnuita sa ma exprim public, nu mi se pare prea confortabil, dar, cu siguranta, consider ca este necesar, ca este momentul sa fac si asta. Imi e mai usor sa le vorbesc elevilor mei, nu doar despre literatura, ci si despre viata. E mai simplu cu ei caci ne cunoastem, le vad expresia fetei, sunt langa mine si reactioneaza imediat. 
    Despre ce vom vorbi aici? Cred ca despre viata, despre lectiile pe care aceasta ni le ofera, despre faptul ca totul este despre alegeri si ca drumul nostru depinde de acestea. Drumul nostru spre fericire depinde doar de noi!
    Uite cum, scriind, am reusit sa gasesc obiectivele principale al acestui blog! :) 
    
    

Comentarii

Trimiteți un comentariu