Puterea zâmbetului

                   Zâmbetul este cea mai frumoasă formă de a lumina ziua și viața cuiva. Poate fi expresia fericirii, a plăcerii de a revedea o persoană dragă, o modalitate de a da putere unor oameni care au nevoie de încurajări sau doar un mod de a nu lăsa oamenii să vadă problemele din interiorul tău.


                  O prietenă îmi zicea zilele trecute: " Tu mereu zâmbești. Deci ești fericită.". De ar fi atât de ușor să atingi fericirea! Da, eu zâmbesc des căci știu că e foarte important să fac asta, atât pentru mine, cât și pentru cei din jur, care nu trebuie să știe mereu ce e în sufletul meu, mai ales atunci când sunt nori. E mai bine să înseninăm ziua cuiva cu un zâmbet, cu un compliment sincer, decât să o întunecăm cu problemele noastre. Nu e nimeni vinovat că nu există viață sau oameni perfecți, că mereu e loc de mai bine. Dar știu că tot ce trebuie să fac este să îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot ce e bun și frumos în viața mea, pentru oamenii care mă iubesc și care aleg să-mi rămână aproape.

                    Uneori un zâmbet poate spune multe. Cel mai frumos este cel care exprimă iubire. Îmi amintesc scene când am văzut un chip luminându-se printr-un zâmbet cald și o privire plină de iubire îndreptate către persoana dragă. Nu cred că există ceva mai important decât să vezi și să simți că tu poți avea acest impact asupra cuiva, că poți lumina privirea și chipul unui om drag.

                Ridicând puțin privirea din ecranul calculatorului tocmai am observat un zâmbet sincer, expresie a unei mari iubiri, cel  de pe chipul lui tataie când Ștefan s-a dus la el și a pus capul pe umărul lui. :) Acel zâmbet mi-a ajuns direct în inimă și m-a determinat să zâmbesc și să apreciez astfel de momente, o astfel de iubire.
                 
               Deci, zâmbiți sincer, dragii mei ! Zâmbetul poate face minuni prin magia pe care o răspândește!
           

Comentarii

Trimiteți un comentariu