A doua șansă

       

              Am căutat mult timp pe Netflix filmul SECOND ACT cu Jennifer Lopez, dar nu l-am găsit în 2018 când a apărut. Astăzi, când mi-am băut cafeaua, am aruncat un ochi pe Netflix căutând o comedie de duminică, dar am văzut că a apărut în trending filmul de care vă scriam mai sus.

              E un film despre a doua șansă, despre eșecuri, alegeri și șansa de a mai repara ceva important pentru sufletul tău. Am râs și am plâns. E o lecție de viață. Vi-l recomand!

             Voi credeți în a doua șansă? Merită oamenii să o primească? 

             Eu cred că oamenii merită o nouă șansă, dar nu oricum. 

             Dacă e vorba de un job, trebuie să dovedești că poți să îți faci treaba bine, foarte bine și muncești pentru asta. 

            Dacă e vorba de relații în care este implicată inima, atunci aceasta se ghidează în funcție de sentimente. Dacă există sentimente profunde și oamenii dovedesc că merită și vor cu adevărat o nouă șansă, iubirea învinge. 

          În ultima perioadă am fost încântată să aud în jurul meu oameni care și-au mai dat o șansă și care luptă pentru iubirea lor. Mă rog la Dumnezeu să găsească resurse interioare și să lupte cu toate puterile pentru a reuși căci, așa cum îmi spunea cineva drag: iubirea nu se află în orice relație! 

         


Comentarii