The love is everything (Iubirea este totul)

 


        Iubirea a fost atât de mult descrisă și definită încât e greu să mai spui ceva nou despre acest subiect. 
        Clar e că fiecare are o definiție proprie și a trăit-o cum i-a fost dat sau cum a vrut. 
        Nu am mai scris de mult aici căci ceva mă bloca. E greu uneori să lași cuvintele să curgă când nu vrei să le dai drumul, când simți că nu vrei sau nu mai poți să faci asta. Eu nu mă pricep nici să mint, nici să mă ascund, dar am început să îmi prețuiesc enorm dreptul la intimitate și să spun doar ce vreau eu despre mine. E cel mai bine așa pentru sufletul meu! Simt că are nevoie de acest scut, de această protecție împotriva bocancilor care vor să afle multe, dar nu e treaba lor.
       Dar să revenim la iubire! 
       E subiectul unui superb film de pe Netflix, AFTER. Vi-l recomand dacă vreți să mai credeți în  iubirea adevărată, cea care nu se va uita niciodată. Dacă suntem norocoși, aceasta durează o viață întreagă și ne simțim împliniți, fericiți și binecuvântați. Dacă nu, o tot căutăm în speranța că va apărea la un moment dat.



        Uneori nu e suficient să dăm peste iubire, e nevoie să luptăm pentru a o păstra, să renunțăm la orgoliu, mândrie și să recunoaștem că am greșit atunci când se mai pot îndrepta lucrurile și persoana dragă, cea care ne face să ne simțim împliniți și fericiți, mai poate ierta. Când iubim iertăm mult mai mult, dar uneori iertăm până nu mai putem iubi. 
       
        Pentru iubire e nevoie de curajul de a recunoaște că ai greșit, că ai fost orgolios (-ă), că ai nevoie lângă tine de acea persoană care te face să te simți fericit (-ă), împlinit (-ă). Cred că renunțarea la orgoliu este prețul pe care trebuie să îl plătim pentru iubire, fericire, împlinire. 

        Mai e un tip de iubire ce apare foarte des astăzi. Despre acest subiect e o melodie superbă,  interpretată magnific de Jennifer Lopez. Eu prefer varianta de mai sus, așa că nu voi deschide acest subiect și vă invit să o ascultați pe JLo: 

                 https://www.youtube.com/watch?v=f6BuethEzPA


       Nu uitați: IUBIREA E TOTUL.

Comentarii

  1. Atât de real.. Cred că majoritatea ne regăsim în viziunea ta despre dragoste și relațiile de dragoste! 🙏 Love is in the air! 😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Iubirea trebuie să fie mereu în viețile și sufletul nostru. E forța ce ne face să ne trezim dimineața și să îi mulțumim lui Dumnezeu că ne-a creat din iubire și pentru iubire.

      Ștergere
  2. Foarte bine punctat. Nu e totul să ti găsești iubirea. Important este să fie menținută vie. Dar pentru acest lucru ambii parteneri trebuie să lupte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e. Ambii trebuie să lupte pentru același scop. Iubirea e ca focul, trebuie întreținută zilnic. 😉

      Ștergere
  3. Iti multumesc pentru recomandare. O sa caut filmul. O sa-mi fac timp!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu